MMAD

Make a difference at the MMAD forum.
 
HomeHome  GalleryGallery  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  Log in  
Do you want exclusive Access to the Music Industry? Get to the www.mmadconference.com 25th & 26th feb 2011
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» Himmatwala Doka Doka Dj Songs
Tue Feb 18, 2014 7:04 pm by rayaile

» Demi_Lovato-Heart_Attack_White_Sea_Official_Remix.mp3
Thu Dec 19, 2013 4:40 pm by 

» THE FORUM IS CONDENSED
Tue Mar 22, 2011 4:21 pm by sirius1

» TOGETHERNESS AND UNITY THROUGH MMAD
Tue Mar 15, 2011 9:30 am by astra1

» Please Please Me
Fri Jan 07, 2011 7:55 am by Mr007

» The White Album, Part II
Fri Jan 07, 2011 7:54 am by Mr007

» The White Album, Part I
Fri Jan 07, 2011 7:54 am by Mr007

» MySpace & Soundclick Links
Tue Jan 04, 2011 12:10 pm by gaunpro

» JEDAPRIN PRESENTS NEW ALBUM GANGSTER BEATS
Tue Jan 04, 2011 12:10 pm by gaunpro

Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search

Share | 
 

 Hello Hello

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Next
AuthorMessage
iNGRiD
351 Crew
avatar

Posts : 27
Points : 0
Join date : 2007-11-05
Age : 27
Location : Griffith

PostSubject: HI   Wed Nov 28, 2007 2:40 am

hiii!!
lOl..im bOredd!!!!
miss everyOne..
wOOt pumped fOr sydneyy!!

xx
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/isnt_she_luvli
Emma
Admin
avatar

Posts : 185
Points : 29
Join date : 2007-11-06
Age : 37
Location : Central Coast

PostSubject: Re: Hello Hello   Thu Nov 29, 2007 3:21 am

There should be a consequence for overusing emoticons Dom-delawigi...

I'm pretty sure it's an offence to society
Back to top Go down
View user profile http://www.mmad.org.au
Emma
Admin
avatar

Posts : 185
Points : 29
Join date : 2007-11-06
Age : 37
Location : Central Coast

PostSubject: Re: Hello Hello   Thu Nov 29, 2007 5:46 am

GOOD LUCK FOR YOUR EXAM THOM!
Back to top Go down
View user profile http://www.mmad.org.au
Emma
Admin
avatar

Posts : 185
Points : 29
Join date : 2007-11-06
Age : 37
Location : Central Coast

PostSubject: Re: Hello Hello   Thu Nov 29, 2007 7:54 am

Long John... how are ya? Check out JMAG - I think you get a mention. How ya been? You up for 351 this year? I think yes.

Looking forward to catchin up. Hi to nan!
Back to top Go down
View user profile http://www.mmad.org.au
MC Ram-Z
351 Crew
avatar

Posts : 65
Points : 12
Join date : 2007-11-16
Age : 24

PostSubject: hey guys   Thu Nov 29, 2007 8:10 am

i went to that thing with jason to it was pritty cool,

i got sent certificates today and i just cant let you forget i did not even know anything about songwriting or hip hop before 351 and now i have one a comp.

Dad has been playing your cd every morning dom he likes good day the best, he likes it because its happy.

anyway hope to see you next year

MC Ramsey Cool
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/lewisrapper
iNGRiD
351 Crew
avatar

Posts : 27
Points : 0
Join date : 2007-11-05
Age : 27
Location : Griffith

PostSubject: Re: Hello Hello   Thu Nov 29, 2007 9:48 am

Emma wrote:
iNGRiD wrote:
hiii!!
lOl..im bOredd!!!!
miss everyOne..
wOOt pumped fOr sydneyy!!

xx

where'd your pic go? See you this Sat? Are you singing?

ahhhh hmm i dunnO where it went? lOl.. Crying or Very sad gOnee!!
YAYy yess yOu will see me On sat!!! pure pure exciteddd!!!
umm singing? nah im nOt..i didnt knOw peOple cOuld sing? i thOught it was like a set thing..are yOu singing? me hOpess!!

xx
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/isnt_she_luvli
iNGRiD
351 Crew
avatar

Posts : 27
Points : 0
Join date : 2007-11-05
Age : 27
Location : Griffith

PostSubject: ...   Thu Nov 29, 2007 9:51 am

and whats with the britney spears under my name? lOl
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/isnt_she_luvli
Emma
Admin
avatar

Posts : 185
Points : 29
Join date : 2007-11-06
Age : 37
Location : Central Coast

PostSubject: Re: Hello Hello   Fri Nov 30, 2007 2:03 am

iNGRiD wrote:
and whats with the britney spears under my name? lOl
ha ha... i dont know... i didnt do it!

i will do some investigation work and get back to you...

and i think i remember the stage having a bit of open mic time - i could be making that up... but yeah, you're singing for sure!

ok - investigation done... if you havent posted much, you get a britney spears name, if you post often, you get something else... there are set names according to how much you are on the forum... didnt know i was a detective too, did ya? women are so multi skilled, hey
Back to top Go down
View user profile http://www.mmad.org.au
Emma
Admin
avatar

Posts : 185
Points : 29
Join date : 2007-11-06
Age : 37
Location : Central Coast

PostSubject: Re: Hello Hello   Fri Nov 30, 2007 2:05 am

Emma wrote:
iNGRiD wrote:
and whats with the britney spears under my name? lOl
ha ha... i dont know... i didnt do it!

i will do some investigation work and get back to you...

and i think i remember the stage having a bit of open mic time - i could be making that up... but yeah, you're singing for sure!

ok - investigation done... if you havent posted much, you get a britney spears name, if you post often, you get something else... there are set names according to how much you are on the forum... didnt know i was a detective too, did ya? women are so multi skilled, hey

for the record.. vanilla ice is the lowest posts
Back to top Go down
View user profile http://www.mmad.org.au
iNGRiD
351 Crew
avatar

Posts : 27
Points : 0
Join date : 2007-11-05
Age : 27
Location : Griffith

PostSubject: hahaha   Fri Nov 30, 2007 5:21 am

Emma wrote:
Emma wrote:
Emma wrote:
iNGRiD wrote:
and whats with the britney spears under my name? lOl
ha ha... i dont know... i didnt do it!

i will do some investigation work and get back to you...

and i think i remember the stage having a bit of open mic time - i could be making that up... but yeah, you're singing for sure!

ok - investigation done... if you havent posted much, you get a britney spears name, if you post often, you get something else... there are set names according to how much you are on the forum... didnt know i was a detective too, did ya? women are so multi skilled, hey

for the record.. vanilla ice is the lowest posts

Oh yOu are sOOO skilled emma!!
hahaha yOur detective skills are definitely up tO scratch! haha
wOww..sO im nOt a minimal pOster..haha im always On this fOrum! lOl..
sO yOu admin..dOes that mean yOu pOstt heappss??
yeahh well Ohh YAY i guess i`ll see yOu tOmOrrOw:D:D...
singing? yOu guys will have tO psych me up hehe!!
are yOOuuu singing?

xx
ooooh, look how many times you can quote quotes... nice
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/isnt_she_luvli
MC Ram-Z
351 Crew
avatar

Posts : 65
Points : 12
Join date : 2007-11-16
Age : 24

PostSubject: how do you play your songs   Sat Dec 01, 2007 5:08 am

hey mmad can you post the cords for goodday and imagine i would love to learn them on gitaur
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/lewisrapper
jasonalex
Admin
avatar

Posts : 151
Points : 15
Join date : 2007-11-15
Age : 25
Location : Blackwater

PostSubject: Re: Hello Hello   Sun Dec 02, 2007 3:19 pm

iNGRiD wrote:
Emma wrote:
Emma wrote:
Emma wrote:
iNGRiD wrote:
and whats with the britney spears under my name? lOl
ha ha... i dont know... i didnt do it!

i will do some investigation work and get back to you...

and i think i remember the stage having a bit of open mic time - i could be making that up... but yeah, you're singing for sure!

ok - investigation done... if you havent posted much, you get a britney spears name, if you post often, you get something else... there are set names according to how much you are on the forum... didnt know i was a detective too, did ya? women are so multi skilled, hey

for the record.. vanilla ice is the lowest posts

Oh yOu are sOOO skilled emma!!
hahaha yOur detective skills are definitely up tO scratch! haha
wOww..sO im nOt a minimal pOster..haha im always On this fOrum! lOl..
sO yOu admin..dOes that mean yOu pOstt heappss??
yeahh well Ohh YAY i guess i`ll see yOu tOmOrrOw:D:D...
singing? yOu guys will have tO psych me up hehe!!
are yOOuuu singing?

xx
ooooh, look how many times you can quote quotes... nice

just for the record, quoting quotes isnt cool,
unless, of course, your me.
because, lets just face it, everything i do is cool.
lolololol
ok well im just going to be posting a lot now just so im not vanilla ice anymore and i can feel spethal

_________________
jasonalex.net
Back to top Go down
View user profile http://jasonalex.net
jasonalex
Admin
avatar

Posts : 151
Points : 15
Join date : 2007-11-15
Age : 25
Location : Blackwater

PostSubject: Re: Hello Hello   Sun Dec 02, 2007 3:41 pm

i am totally utterly confused

_________________
jasonalex.net
Back to top Go down
View user profile http://jasonalex.net
jasonalex
Admin
avatar

Posts : 151
Points : 15
Join date : 2007-11-15
Age : 25
Location : Blackwater

PostSubject: Re: Hello Hello   Sun Dec 02, 2007 3:44 pm

YAYAYAYAYAYAYAYAYAY
IM A BRITTENY SPEARS NOW
i dont know whether to be happy or sad now

lol
omg it is late
but im still on the forum.... and myspace.... and facebook
im a busy little boy to night
ooh llook at that i separated the to and the night


okkk byeees


xx.mrjason.xxto the izzle my nizzle

_________________
jasonalex.net
Back to top Go down
View user profile http://jasonalex.net
Emma
Admin
avatar

Posts : 185
Points : 29
Join date : 2007-11-06
Age : 37
Location : Central Coast

PostSubject: Re: Hello Hello   Mon Dec 03, 2007 3:28 am

jason.wombat wrote:
i am totally utterly confused

It's kinda an ongoing joke from one of the camps... wait til the next 351 in QLD and I'll fill you in, then you'll understand. They are strange fellas Jas.
Back to top Go down
View user profile http://www.mmad.org.au
Emma
Admin
avatar

Posts : 185
Points : 29
Join date : 2007-11-06
Age : 37
Location : Central Coast

PostSubject: Re: Hello Hello   Mon Dec 03, 2007 3:50 am

Mistery drew a pic of me yesterday... he was kind not to draw me with big ears like he said he would.
Back to top Go down
View user profile http://www.mmad.org.au
MC Ram-Z
351 Crew
avatar

Posts : 65
Points : 12
Join date : 2007-11-16
Age : 24

PostSubject: Re: Hello Hello   Mon Dec 03, 2007 8:55 am

hey emma dose mystery have a myspace, and maliky to
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/lewisrapper
Emma
Admin
avatar

Posts : 185
Points : 29
Join date : 2007-11-06
Age : 37
Location : Central Coast

PostSubject: Re: Hello Hello   Tue Dec 04, 2007 2:11 am

MC Ramsey wrote:
hey emma dose mystery have a myspace, and maliky to

I dont think Scotty Bling (Malakai) has a myspace but I'll get Mistery's for ya. They should both be on the forum soon, I'll call them today so you can keep in touch with them that way.

They both send their congrats to you for the song comp... I told them.

Like your surprise from Joel Turner???? How awesome is that?
Back to top Go down
View user profile http://www.mmad.org.au
dominic
Admin
avatar

Posts : 89
Points : 72
Join date : 2007-11-05

PostSubject: LEWIS YOU HAVE A SUPRISE   Wed Dec 05, 2007 3:08 am

Hey Lewis check out www.youtube.com/351 camp and click on Joel Turner shouts out to lewis
Back to top Go down
View user profile http://www.dominicbrook.com
MC Ram-Z
351 Crew
avatar

Posts : 65
Points : 12
Join date : 2007-11-16
Age : 24

PostSubject: hey hey   Fri Dec 07, 2007 1:31 pm

it is sweet as, a perfect surprise, no one at school believed me then they watched it and couldnt believe it, they thought it was awsome afro
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/lewisrapper
jasonalex
Admin
avatar

Posts : 151
Points : 15
Join date : 2007-11-15
Age : 25
Location : Blackwater

PostSubject: Re: Hello Hello   Fri Dec 07, 2007 4:32 pm

well dah-hooy
of course their strange...!
but that might be handy, considering im really confused,
grrr, i keep writing unrelatedstuff here
just wait....

yes, i agree

xx.mrjason.xx

_________________
jasonalex.net
Back to top Go down
View user profile http://jasonalex.net
iNGRiD
351 Crew
avatar

Posts : 27
Points : 0
Join date : 2007-11-05
Age : 27
Location : Griffith

PostSubject: haha   Sat Dec 08, 2007 8:12 am

hahaha why are peOple quOting the quOtes that emma and i quOted?? what is the meaning Of this??
i wonder what cOme after britney spears??
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/isnt_she_luvli
jasonalex
Admin
avatar

Posts : 151
Points : 15
Join date : 2007-11-15
Age : 25
Location : Blackwater

PostSubject: Re: Hello Hello   Sat Dec 08, 2007 2:19 pm

iNGRiD wrote:
hahaha why are peOple quOting the quOtes that emma and i quOted?? what is the meaning Of this??
i wonder what cOme after britney spears??

1. lol where doin that coz, well were paying out the fact that you quoted so many times, so now were doing it, just like as a payout

2. i dont know wats after brittney but my aim is to find out real soon..
time to POSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST

((ONE MORE WEEK OF SCHOOL FOR ME... YAYAYYY,, ALL MY ASSESMENT IS DONE.... DOUBLE YAYAYYY))



XX.mrJasoN.Xx

_________________
jasonalex.net
Back to top Go down
View user profile http://jasonalex.net
jasonalex
Admin
avatar

Posts : 151
Points : 15
Join date : 2007-11-15
Age : 25
Location : Blackwater

PostSubject: Re: Hello Hello   Sat Dec 08, 2007 2:23 pm

oh yea and btw i saw lewis in da mcNewspaper.
GNARRLY

but i already knew coz of the forum''

but still..... NEWSPAPER

go LEWIEE!!!!


(or however you spell that))

_________________
jasonalex.net
Back to top Go down
View user profile http://jasonalex.net
iNGRiD
351 Crew
avatar

Posts : 27
Points : 0
Join date : 2007-11-05
Age : 27
Location : Griffith

PostSubject: Re: Hello Hello   Sun Dec 09, 2007 1:38 am

jason.wombat wrote:


1. lol where doin that coz, well were paying out the fact that you quoted so many times, so now were doing it, just like as a payout

2. i dont know wats after brittney but my aim is to find out real soon..
time to POSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST

((ONE MORE WEEK OF SCHOOL FOR ME... YAYAYYY,, ALL MY ASSESMENT IS DONE.... DOUBLE YAYAYYY))



XX.mrJasoN.Xx

i see..yess i had nO idea what i was dOing then and just kept quOting haha..
yess im thinking it will change after i dO 20 pOsts so im gOing tO dO like 3 mOre unnecessary pOsts:D
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/isnt_she_luvli
Sponsored content




PostSubject: Re: Hello Hello   

Back to top Go down
 
Hello Hello
Back to top 
Page 3 of 13Go to page : Previous  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
MMAD :: MMAD General Chat :: THE MMADness Coffee Room-
Jump to: